annons från splinx

tisdag 5 mars 2013

Allt om mitt nyhetsbrev

Nu är jag tillbaka igen..efter en tids sjukdom,men är tillbaka igen och nu har jag gjort i ordning ett nytt nyhetsbrev igen om mitt företag och vad jag arbetar med.
I nyhetsbrevet så kommer det att stå att jag riktar in mig på människor som har någon form utav funktionsnedsättningar och deras problematik, men jag åtar mig faktiskt en del andra projekt också.
Jag åker också ut på föreläsningar runt om i landet om dels hur det är att vara egen företagare , men ändå ha sitt egna kontor i hemmet,föreläser om hur det var att bli mobbad i skolan när man växte upp bland föräldrar som skilde sig tidigt och att mina föräldrar skilde sig tidigt och jag växte upp med en förälder och min pappa var borta länge och han hade missbruk utav alkohol en längre tid och idag så tar han avstånd ifrån alkoholen idag, men han kan ta sig någon öl då och då, men min pappa kan hantera sprit och alkohol bättre idag än då när jag växte upp.

Jag föreläser då om lite utav varje ,men temat är då hur det är att vara egen företagare, men ändå vara en små & tonårsmamma som inte har passerat 40-års krisen ännu.
Lite om hur det var att växa upp på tidigt 80-talet och sedan växa upp och bli vuxen och även hamna själv i en svår kris med vårdnadstvist som då gjorde att en annan hamna utanför arbetslivet och hamnade ute på gatan och börja också att missbruka alkohol,tills en dag,en mycket god vän tog tag i mig och jag började att resa mig upp och jag tog sedan steget med att leta reda på min pappa och jag flyttade sedan hit upp till värmland ifrån västra götalands län, närmare bestämt staden Borås.
När mina föräldrar skilde sig så stack min pappa ifrån oss och fanns inte med i bilden då,men idag så har jag mycket bra kontakt med mina två föräldrar, men sämre med mina två andra systrar, jag pratar inte så jätte mycket med dem, min ena syster är bosatt i U.S.A och den andra är bosatt kvar i Borås, men har inte så jätte mycket bra kontakt med henne, men jag pratar då och då med henne.

Nåväl, jodå jag föreläser om ett och annat, det är bara att skicka ett mail till mig om att man önskar att vilja boka mig som föreläsare så ordnar jag resten sedan.
Men nu idag så lägger jag ut detta nyhetsbrev här ute och är det någon som är intresserad utav att vilja prenumerera på detta nyhetsbrev-skicka ett mail till mig så kan jag ordna detta med att ni som önskar detta får nyhetsbrevet direkt till er inbox...

Jodå, det är inte alls alla gånger som det är en dans på rosor med att vara egen företagare, utan man har ju em massa egna skatter etc att ta hand om också, men det roliga är att man kan välja sina egna arbetstider och arbeta utefter hur man själv vill lägga upp sin arbetsdag...

Okidoki, här nedan så kommer länken till mitt nyhetsbrev plus en liten annons om ett företag som man kan handla billiga produkter ifrån...varsågoda att se nedan och ha en riktig god dag idag, tills vi hörs igen....
Nyhetsbrevet: http://app.streamsend.com/ss/1/gjbyvgp5h2/erkj3n6p6m
Handla här också....

Tack på återseèndet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar