annons från splinx

tisdag 25 december 2012

Godfortsättning på julhelgen till er alla


Godmorgon till er alla!

Hoppas nu att alla ni där ute har haft en skön jul och att det blir bara bra hela julhelgen.
Jag själv och min famil hade det väldigt bra-vi satt och umgicks hela dagen-alltså hela min familj var samlad-vi bestämde oss att vi skulle fira jul själva hemma,det har alltid varit-ja dem senaste åren så har vi åkt iväg överallt-ena året så var vi samlade hela släkten här hemma hos oss-andra året hos en annan o.s.v.nej det var riktigt skönt och få vara hemma i lugn och ro.
Det blev inte detta att nu skall vi ut på vägarna igen-och man skall packa bilen o.s.v.

Nej, det var riktigt skönt att få vara hemma i lugna vrå och bara ro om sig själv och bara umgås och mysa riktigt ordentligt under en sådan här julhelg.
Ja-nu hoppas jag att ni där ute har el hade det riktigt skönt under denna härliga julhelg.

Nå-det var lite kortfattat om det hela-jag själv som då är egen företagare och arbetar med människor som har någon form utav funktionshinder-jag arbetar fortfarande-och det går fortfarande att kontakta mig genom mail eller per telefon.
Nummer till mitt kontor-det kommer att stå skrivet under info på vårt företags hemsida som jag håller på att uppdaterar-just nu så är mitt egna företags hemsida under uppdatering, men den kommer att få ett nytt utseènde och en helt ny sida....

Jag kommer ut med mera information om när mitt företagshemsida kommer att gå online....när hemsidan går online-ja då kommer det att stå mera info om hur man kommer i kontakt med mitt företag.
Jodå-man kan även komma i kontakt med mig genom min sida här-gå in under kommentarerna och skriv ett par rader till mig om ni behöver en rådgivning eller en "hjälpande hand".
Jag riktar in mig till dem människor som har någon form utav funktionshinder som gör att man kanske inte kan uträtta dem vardagsbestyren som man önskade sig att man ville uträtta-ja, sitter man med en s.k en ansökan till sin kommun om att man begär om assistans eller liknanden-ja det kan vara en ansökan om att få en personlig asssistent eller liknanden.

Detta kan vara mycket svårt för den enskilde att få en sådan ansökan att bli beviljad-ja då kan mitt företag gå in och hjälpa till med detta.
Nu handlägger jag även andra typ utav fall där sociala myndigheter kan ställa till det för en "vanlig svensson person"har man fått bekymmer med dem kommunala myndigheter eller att det är någon kommun el någon myndighete som då är statlig såsom sociala myndigheter eller någon s.k försäkringskassa eller liknande-ja detta kan vara ett problem i många fall-här kan mitt företag gå in och hjälpa till-behöver man lite råd och hjälp med någon myndighet om hur man skall gå tillväga-ja då kan man vända sig till mitt företag för en rådgivning el dyligt.

Jag handlägger det mesta inom offentliga och privata sektorn o.s.v.
Kontakta gärna mig om ni där ute har något som ni inte kan klara utav på egen hand och behöver en hjälpande hand som kan detta med myndigheterna o.s.v.

Nåväl, som det är sagt tidigare-kontakta gärna mig och mitt företag om ni därute känner att ni behöver lite råd och tips-ja då är ni mycket välkomna hit till mitt företag.
Kontakta gärna mig under kommentarerna här på denna sida om ni behöver lite tips och ideèr.
Sist men inte minst-ta väl hand om er där ute i julhelgen.

Mycket välkomna hit till mig när ni vill.

God fortsättning på julen.

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar