annons från splinx

måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR


GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRR!!!!!

Nu hälsar jag och mitt företag både gamla och nya kunder ett riktigt gott nytt år och hoppas nu att det nya året 2013 skall bli ett kanonår.

Jag och mitt nystartade företag som jag startade upp i januari i år 2012 blev också ett kanonår....
Nu hoppas jag att det nya året 2013 skall bli ännu bättre...

Jag och mitt företag hälsar er alla att ni därute får ett kanonfint år 2013 och att ni får ett riktigt gott nytt år i år när året 2012 snart är borta och att ni därute välkomnar det nya året 2013 med buller och bong....

Välkomna tillbaka till oss på Lindashjälpbyrå och nu tar vi emot 2013 med öppna armar.

Mycket välkommen tillbaka till mitt företag igen den 8 januari med nya & friska krafter.


GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar