annons från splinx

söndag 30 december 2012

Gott Nytt År-Se på våra produkter





Gott Nytt År!

Hoppas att ni där ute har börjat att ladda upp inför det nya året som är på ingång.
Nu har jag vart ute här idag ett antal gånger idag, men jag känner att jag måste bara få dela med mig om ett antal nya nyheter igen.

Jag har vart ute och checkat runt på olika sidor och jag hamnade på en sida där man faktiskt kan tjäna pengar på att sitta hemma i soffan eller i sitt kök och bara skriva utav sig genom en blogg eller hemsida-men att starta en hemsida för att kunna tjäna pengar-ja det tar ju sin lilla tid att "lägga upp en"så att man skall kunna få läsare och besökare till sin hemsida, det är bättre att starta en enkel blogg och börja att skriva artiklar eller ja om vad som helst, man kan skriva om sin vardag eller liknanden

Detta med blogg,-det är mycket bättre för att en blogg får man oftast många läsare och här får man också chans att kunna skriva varje dag och göra nya uppdateringar varje dag och det blir som ett inlägg varje dag.
För att kunna tjäna pengar på sin sida- det bästa är att man blir och ansöker om medlemskap hos några företag som vill att man skall skriva om dem.

Jag hittade ett företag som man kan bli medlem hos och sedan välja vilka företag som man vill ansöka och efter det kan man lägga ut deras reklam på sin blogg och på så vis så kan man tjäna pengar....detta företag är faktiskt en utav dem företag som jag själv är medlem hos och detta tycker jag är jätte kul.
Man får faktiskt betalt för att visa lite reklam på sin sida....
Vill man tjäna pengar på sin blogg-ja då skall man gå in här och ansök om ett gratis konto och bli medlem och efter det börja att tjäna pengar....


Nåväl, det var lite utav varje igen här ute, men nu har jag delat med mig utav detta och hoppas nu att många tycker som jag att kan jag tjäna pengar på skriva-ja då skall väl ni också kunna tjäna pengar-sedan kan alla andra människor som tjänar pengar på att blogga- ja då skall väl jag också kunna tjäna pengar.
Jag har redan börjat att få betalt och det börjar att redan rulla in pengar på mitt bankkonto...

Gör ett kliv hit och se själva....


Mycket nöje & Gott Nytt År!

Återkommer igen imorgon igen.....tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar