annons från splinx

tisdag 16 april 2013

beställ ert första grillsåser genom mig redan idag...va den första..

Mycket välkomna till mig igen..nu har jag fått in en leverans utav en grillsåsprodukt och denna produkt går väldigt bra att beställa direkt här ifrån mig.
Jag tar emot beställningar utav denna produkt och här bjuder jag på frakten och portot.
Kommer att lägga ut denna produkt även på mitt företags hemsida om just denna beställning.
Jag tar emot beställning genom mail och dem som önskar att beställa detta redan nu, ni kan skicka mig ett mail till denna mailadress:hjalpline@gmail.com och gör en beställning.

För att kunna beställa denna vara- ja då kan man skicka ett mail till mig med namn och adress, mailadress och många förpackningar man vill ha.
Nu säljer jag denna vara i 3-pack och summan för denna förpackning kostar er 100 kr.
Grillsåserna levereras i en fin presentförpackning och här går det också lika bra att göra en beställning för att ge bort i present eller så kan man ta med sig denna förpackning om man skall gå på någons bjudning eller ja varför inte en grillparty.

Det är tre olika smaker på dem här såserna och då finns dem i:orginal är i smak utav
Stark – Högklassig smak med attityd och
distinkt arom från mustig spansk peppar.

Garlic:Medium – Ett väl avvägt möte mellan färsk-pressad vitlök och pri-piri smak.
Lemon:Mild – Fräschör & distinkt citruston.
Perfekt balans & brytning mellan piri-piri & citron.

Tips att ha dem här till:

Använd såserna som bordssås, smak-förstärkare eller för att smaksätta såser
Smakförstärkare i köttfärssåsen
Bordssås till den nygrillade köttbiten
Till Tacos som tacosås
Rör ner 2 msk Lemon i 2 dl creme fraiche,
passar för fisk och skaldjur
2 msk Garlic rörs ner i 2 dl creme fraiche
(dippsås till chips och grönsaker)


Detta är också en utav dem användningsområde som man kan använda dem här såserna till...

speciellt framtagna för fläsk, nötkött, kyckling
(Original & Garlic), fisk & skaldjur (Lemon)
Såserna passar lika bra som bordssås som
smakförädlare i matlagning
Såserna innehåller INTE gluten eller laktos
och är fria från konserveringsmedel, smak-förstärkare samt E-nummer
Den perfekta ”gå bort presenten” istället för
t.ex. en flaska vin eller blommor







Låter detta för bra för att vara sant, ja då skall man tänka på att man får frakten och all porto kostnadsfritt och det är bara att göra en beställning, och för att göra en beställning, ja då kan man skicka in summan på 100 kr till mitt företagsbankkonto eller via paypal.
Mitt paypaladress är:lindashjalp1@hotmail.se.

Vill man använda sitt bankkonto för att göra en beställning, då går det lika bra att skicka in summan till mitt företagsbankkonto.
Såserna kommer in till mitt företag för direkt leverans till er kunder som vill göra en beställning, dem kommer att finns tillgänglig hos mig redan nästa vecka.

Vad är då inte mer passande att börja den kommande och smygstartade grillsäsongen med dem bästa grillsåserna att ha till bords.
varsågoda att göra en beställning utav dem här såserna redan idag.

Sänd in namn och adress och mailadress till mitt mailadress för en beställning,jag kontaktar er direkt för en leverans utav denna vara när den är tillgänglig hos mitt lager för direktleverans ut till er kunder som har gjort en beställning genom mig.

Mycket välkomna med er beställning redan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar