annons från splinx

söndag 21 april 2013

Va den förste att beställa denna unika produkt...Bli den populäraste på ert grillparty...

Godmorgon till er alla för denna underbara söndagmorgon...nu gör jag en liten uppdatering utav en succè produkt som jag har fått in och är för omgående leverans.Detta har blivit en succè..Bli den förste som beställer hem detta och bli den populäraste på ert grillparty.
 Denna produkt ligger ute för en försäljning bland mina andra siter som jag har ute, och har idag fått in ett stort parti utav denna produkt.
Priset skulle ligga på 100 kr för tre styckna.
Nu gör jag en ändring utav denna produkt...produkten skall ligga på 48 kr plus moms kr för 3-pack och inte 100 kr.Priset blir 60 kr när momsen är pålagd.
Jag sänker nämligen priset för denna vara.

Det går bra redan idag och framöver att göra en beställning utav denna produkt.
Detta är en produkt i grill tidernas säsong och vad grill tider har att erbjuda.
Ni alla som tycker om att grilla nu när våren är på ingång och att ha en grillparty, vad är då mer passande att ha denna unika grillsås stående på bordet.
Denna vara levereras i 3-pack och i en passande kartong.

Man kan även gå in på vår hemsida och göra en beställning också och där kan man även göra en direktbetalning till ett utav vårt bankkonto som står skrivet längst ner på den sidan...
Varsågod att bege er till hemsidan också...man kan även klicka på annonsen på hemsidan och göra en betalning direkt till paypal också om man vill detta.
Klicka er fram till hemsidan..http://hjalpline.wix.com/lindashjalpbyra#!kp-nu-sida-nyheter/ckrh.
Passa på nu att göra en beställning medans lagret är fullt....
Detta går inte att vara utan...passa på nu- sänkt pris...


Denna vara är i 3-pack.



Grillsås i 3-pack



Komihåg att skicka ett mail till mitt företags mailadress om namn och adress, då vet vi vart vi skall skicka er produkt som är till försäljning genom mig.
Har fått in ett parti om grillsåser och är till för omgående leveransdirekt till er kunder...
Man kan även skriva med namn och adress om man gör en beställning genom knappen ovan, om inte, gör man en beställning och en direktbetalning till vårt bankkonto som står beskrivet längst ner på vår hemsida, ja då är det bra om man kan skicka ett mail till oss med namn och adress, då vet vi vart vi skall skicka produkten...Frakten är kostnadsfritt inom sveriges gränser.


Mycket välkomna med er beställning redan idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar