annons från splinx

fredag 7 juni 2013

Er Hjälp Finner Man Här...Om så Önskas...

Välkomna hit till mig åter igen…det har inte hänt så mycket sedan sist som jag själv var här ute och gjorde uppdateringar…men jag gör lite uppdateringar igen till er alla som är här ute och vill ha lite information.
Som jag har tagit upp tidigare, ja att jag tar emot olika rådgivningar till er personer som arbetar idag med olika människor som har olika former utav funktionsnedsättningar och även till er personer/människor som arbetar inom kommun och landsting och även inom privata och offentliga sektorn.


Jag står till tjänst för alla slags olika problemlösningar som ni alla där ute kanske inte mäktar med själv att ta hand om.
man själv kanske har hamnat fel i mellan olika myndighetsstolar och man känner sig att man blir inte betrodd och man får olika nekande svar och olika nekandes beslut.
Nu har man chansen att ta tag i detta och att man har nu chansen och få denna hjälp som man kanske har letat efter, ja nu behöver man inte leta längre….nu har man chansen att kontakta mitt företag om hjälp.

Mitt företag står till förfogande om att ta tag i dem problemlösningar som inte ni själva där ute kanske mäktar med själva att ta tag i.
Jag & mitt företag handskas med det flesta ärenden och t.o.m att handlägger om olika ärenden som kanske gäller en liten ”bagatell” strunt sak i mina ögon, men kanske är ett stort problem för er där ute, men för mitt företag så kanske det är en lite droppe i havet…för en annan…men nu kan man kontakta mitt företag för en rådgivning som då är gratis, men om man vill ha lite mera hjälp på traven och skall jag och mitt företag handlägga och ta hand om ett ärende, ja då skriver jag oftast ut en fullmakt och att jag handlägger ett ärende och detta kostar en liten krona då, men det beror helt på hur ärendet är och vad/hur stort ärendet varar…det kan ju oftast dra ut på tiden, men klienten skall inte behöva vänta mer än tre månader på att det skall hända saker och ting.




Kontaktar man mitt företag och vill att mitt företag skall handlägga ert ärende, ja då går jag och mitt företag ner på djupet för dennes ärende och att klienten skall inte behöva hamna mellan olika stolar och ärendet skall fraktas fram och tillbaka som det oftast gör när det gäller olika myndigheter.
Har man hamnat emellan olika ”stolar”-då är det kanske på tiden att man kontaktar mitt företag för en rådgivning….Vi är en byrå utöver det vanliga…här kommer mitt företag ut till er klienter/kunder istället för att ni kunder skall komma till mitt företag.
Har man svårt att besöka mitt företag, ja då kan man antingen kontakta mig genom skype eller telefon och eller via mail.

Kontaktar man mitt företag genom skype, ja då skall man söka upp mitt företag på namnet:lindashjalp på skype.

Mail kan man skicka ett brev till mig på denna adress:hjalpline@gmail.com eller hit:lindashjalp1@hotmail.se.
Skickar man genom min hemsida som då är:http://hjalpline.wix.com/lindashjalpbyra, ja då kan man kontakta mig genom telefonkontakt och numret till mitt kontor är alla vardagar mån-fre:09:00-18:00 och numret till mitt kontor står på hemsidan.
Mycket välkomna till mitt företags hemsida och där kan man gå in och besöka mig och göra en bokning utav mina tjänster.


 


Som detta inte skulle vara nog, ja då kan man kontakta mig redan idag om man känner sig träffad att man behöver en hjälpande hand, ja då är man hjärtligt välkomna med sitt ärende.
Det ena ärende är inte nog så stort för en annan utan det är bara att kontakta mitt företag om man har stött på ett problem som man kanske känner att man behöver ett akut hjälp med.

Mycket välkomna hit till ett företag som ger olika ärenden en värdig chans för alla människor som har hamnat fel och i kläm emellan olika myndighetsstolar….

Mycket välkomna hit åter igen och en trevlig helg till er alla….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar