annons från splinx

lördag 1 juni 2013

Ny Uppdateringar om tre olika webbsidor...några utav mina sidor..

Välkommen hit igen till mig, nu lägger jag ut en liten detalj om två nya webbsidor som jag har uppdaterat och här kan man gå in och läsa igen om mna har tid och lust.
varsågoda, här kommer det två sidor för mitt företags hemsidor.
Varsågoda att kika in här:Lindashjälpbyrå och denna sida:Lindasbyrå


Har också en nygammal hemsida som jag inte har gjort så jätte mycketuppdateringar på, men jag kommer att göra uppdateringar på denna också...varsågoda att kika på denna också:Lindashjalpline.

Varsågoda att kika in hos mina sidor som då är för mitt egna företag.
Jag kommer att lägga ut mera information om mitt företag och om hur det är att leva med .

Mycket
funktionsnedsättningar
.

välkomna hit och kika in här igen så ofta ni kan.

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar