annons från splinx

torsdag 30 maj 2013

Behov utav olika hjälpinsatser...kontakta mig...

Välkommen tillbaka hit igen...hoppas att ni alla därute mår bra och att ni alla har fått en skön natt och har sovit gott.
Till er alla som sitter med en problematik som då är mest inriktad för funktionsnedsättningar...har ni stött på problem med någon myndighet såsom försäkringskassan eller kommun, vänd er hit...min verksamhet
tar sig an dem mesta problematik som rör dem frågorna och även dem olika ansökningshandlingar och till och med olika avslag som rör olika hjälpinsatser...

Nu senast som jag har gjort någon annan människa så glad att den studsade, det var att min verksamhet har sett till att den enskilde fick sin rätt genom och då i en sådan situation gör man då att det är då som det känns extra viktigt att man har kunnat hjälpa den enskilde
och göra en annan människa glad och att den har ork att kunna se en ljusning i tunneln som kanske har varit lång och mörk och eländig.
Detta gör att man tycker att det är förbaskat kul och roligt att man får göra en annan människa så hoppfull och få den människan att känna sig att livet är värt att leva...

Det finns människor där ute som kanske inte får den tillfälle och kunna få den hjälpen med att kunna få känna sig att man blir hörd och att "sin egen röst blir hörd
".
Ja, det finns mycket hopp och man skall vända sig hit om man har dykt på ett problematik som gör att man inte orkar att handskas med detta själv på egen hand...
Detta gäller även all personal som också arbetar med människor i sin vardag som kanske blir arbetsamt att arbeta med, alla ni kan också vända sig hit...mina kontakter är som man kan kontakta mig på är:skype:lindashjalp- mail:hjalpline@gmail.com el lindashjalp1@hotmail.se


Man kan sända mig ett mail eller att man kontaktar mig och mitt företag/verksamhet via telefon eller via mail om en bokning, man kontaktar mig för att boka en tid, jag och mitt kontor kommer ut till er vederbörande kunder/klienter på plats och jag får ta mig en titt på ärendet och samtidigt så får kunden känna sig hemma.
Då blir inte kunden så stressad heller utan här kan kunden få känna sig behövd och att deras/er röst blir hörd på ett annat och bättre sätt.

Stött på obehag-problematik och hamnat mellan olika myndighetsstolar-välkommen till en annan del utav en verksamhet som tar sig an på dem flesta och problematiska insatser.
Mycket välkomna hit.

Ny uppdaterad hemsida för mitt egna företag finner ni här:http://valkommen-till-mobila-kontoret.webnode.se/



Mycket välkomna hit och titta gärna in här hos mig kontinuerligt.

Välkommen!

Linda på Lindashjälpbyrå med lindasinsatser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar