annons från splinx

torsdag 2 maj 2013

Mina Egna Produkter...beställ detta redan idag...först till kvarn gäller...!!!


Mycket välkomna hit igen...nu har jag själv också ett kanonerbjudande till er alla som tycker om att grilla ute och bjuda hem vänner och bekanta på ett grillparty med mera.
Har idag ett parti med grillsåser på lager som är till leverans omgående.
säljer detta paket i 3-pack och kostnaden för detta är egentligen 100 kr, men jag sänker priset till 60 kr och då ingår frakten, alltså jag bjuder på frakten, nu är detta först till kvarn som gäller.
Dem tio första som beställer detta redan idag, bjuder jag på frakten och portot.
Passa på redan idag att göra denna beställning.
Ni alla som har paypalkonto, ni kan beställa detta omgående.
Ni alla andra som vill göra denna beställning via vanligt bankkonto-sänd ett mail till mitt företags mail adress med namn och adress och genom ert mailadress sänder jag mitt företags bankkontouppgifter.
Sänd namn och adress till denna mailadress: hjalpline@gmail.com.
Då levereras detta paket direkt hem till er.
Betalning utav detta 3-pack grillsås kan göras genom banköverföring om man väljer detta alternativ.
Sänder över mitt företags bankuppgifter direkt till ert mailadress p.g.a säkerhetsskäl.
 
     
Grillsås-3-pack
 
                           
 
 
 
 
 
Varsågoda att göra en beställning redan idag.
Grillsåserna finns i smakerna:citron, vitlök & orginal.
Dem här såserna kan man även användas till som extra kryddsås till taco`s med mera.
Använd dem också till att ha som bordssås eller som bordskrydda.
Går också att använda detta till olika grytor etc...Ja e.x till köttfärssås...ett kanonbra exempel, har provat själv och detta är kanon.
Ett måste till grillpartyt och till taco`sen...
Prova idag- passa på idag att göra er beställning, innan lagret tar slut.
Ett fåtal kvar.

Bli den bästa värden eller värdinnan på sommarens grillparty`t!!!!

Mycket välkomna med er beställning.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar