annons från splinx

tisdag 28 maj 2013

Företaget...."Lindashjälpbyrå"- Det säger sig själv....

Till er alla där ute...jag själv som driver detta företag, detta företag riktar in sig till all personal och även till all personer/människor som då har någon form utav funktionsnedsättningar som gör att man kanske har svårt att få sin röst hörd och att man kanske har hamnat mellan olika stolar när det gäller dem myndigheterna som ger ut alla dem besluten m.m.
Mitt egna företag riktar in sig till er all personal inom offentliga och även till personal inom privata sektorn.


När nå`n i personalen kanske hamnar i nå`n konflikt eller hamnar emellan "olika stolar" inom myndigheter som sitter och bestämmer och att man "känner sig" undangömd eller att man blir överkörd, ja då är mitt företag den rätte företaget som kan gå in och hjälpa till med olika hjälpinsatser.

Har många års erfarenheter inom detta område och vet vad som bestämts inom olika kommuner som sitter och försöker att "rädda sitt eget" skinn och vill inte eller "orkar inte" lämna possitiva beslut.
Dem kommuner kör ofta på att dem vill gärna att man "inte skall" gå emot dem och göra en överklagan eller att dem orkar inte lämna sådana beslut som blir possitiva beslut för den enskilde.


Många gånger så blir det "mycket mer jobb" och man måste gå genom en jätte process om en överklagan och en sådan kan bli jätte jobbigt för den enskilde och det är därför som en annan som jag då driver denna "byrå" kan vara till hjälp.
Jag själv som driver denna byrå sedan ett år tillbaka...jag sköter all handläggning på egen hand, men vet om hur det oftast blir för olika beslut inom olika kommuner.
Men all handläggning sköts direkt härifrån och jag driver många gånger frågor som rör just detta ämne och oftast så blir dem frågorna omvänd till det possitiva..och ända sedan jag startade upp denna byrå så har jag drivit många frågor och det har gått genom.



Behöver man råd och hjälp med sina frågor, ja då kan min byrå vara till någon hjälp.
Alla frågor är inga dumma svar, utan här kan man vända sig till i alla väder.
Jag åtar mig dem flesta problematik, har rådgivning över mail, genom skype och genom telefon.
Min byrå är tillgänglig alla vardagar mån-fre:09:00-18:00 och även på helgerna och det är:lör och sön:10:00-13:00.
Finns det en akutproblem över en ansökan el dyligt, ja jag åtar mig dem mesta och flesta problematik.


All handläggning åtar jag mig som rör frågorna inom funktionsnedsättningar och även andra frågor som har med det sociala biten att göra.
Känner man att man inte blir riktigt "hörd" ifrån någon myndighet, ja då är man hjärtligt välkomna hit till en byrå som är utöver det vanliga och här kan man få svar på sina frågor...inga frågor är dumma frågor.

Hit kan man komma när som helst.
Mycket välkomna till en byrå  som är också ett mobilt kontor.

Tack för ordet!

Linda på Lindashjälpbyrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar