annons från splinx

fredag 24 maj 2013

Välkommen hit igen...

Välkomna hit igen till mig igen...det är jätte kul att det har blivit många som börjar att få upp ögonen för denna sida...
Skall försöka att hinna med att göra olika uppdateringar här inne på denna sidan.
Ja, till er alla som kanske inte vet vem jag är riktigt som person, men jag kan bara meddela att jag är en helt vanlig person och är i mina bästa år, har en mycket omtyckt familj som då består utav fem styckna familjemedlemmar och då har jag tre barn och en mycket omtänksam man.Mina tre barn är då två söner och en tjej på 15 år och är i tonåren.

Alla vi vet ju, vi föräldrar som då har tonåringar, hur det kan vara, men jag måste att medge att jag har nog en mycket stillsam familj och vi gör inte så mycket väsen utav oss.
jag själv är då min egen chef och driver sedan ett år tillbaka egen företag som då riktar in mig till alla människor som då har både svåra och lätta funktionsnedsättningar och driver även rådgivning ute hos kunderna, om inte kunden själv har möjlighet att besöka mig och mitt företag personligen, ja då fungerar mitt företag som ett mobilt kontor.

Människorna som jag då driver och riktar in mig till-jag driver då olika rådgivningar till kunder som då har ett problematik med sitt dagliga vardagsbestyr som då kan bli till olika följder med att om en kund inte har möjlighet att få den hjälpen ifrån en myndighet som dem anser att dem har rätt till, ja då har man nu möjlighet att kontakta mitt företag, jag driver nämligen vidare deras frågor och att dem kunder/personer får den rätte hjälpen som dem anser att dem har rätt till.

Alla vi människor som då har någon form utav funktionsnedsättningar och känner att man får inte sin röst hörd ute hos olika myndigheter, ja då kan man ta till hjälp här ute hos mitt egna företag.
Jag driver även olika andra problematik som har med olika myndigheter att göra:finns det en person som kanske har hamnat emellan myndigheternas stolar och inte får sin röst hörd och inte får den hjälpen som man anser att man har rätt till, ja då har man också rätt att kunna ta kontakt med mitt företag/detta kontor.
All rådgivning med olika handläggningar och även diverse problematik, ja dem kan man vända sig hit till detta kontor som jag driver i egen regi.
tveka inte att kontakta detta kontor, mitt företag kan vara till hjälp.
Det är aldrig försent med att kontakta mitt företag.

Nu har jag även tillgång till skype och där är mitt kontorsnamn vid skype:"lindashjalp"
Man kan också kontakta mitt företag genom skype och även via mail.
Adressen till mitt mailbox är:hjalpline@gmail.com & lindashjalp1@hotmail.se.
Man har även tillgång att kontakta mitt företag genom hemsidan och adressen dit är: http://hjalpline.wix.com/lindashjalpbyra

Alla frågor som man inte har fått hjälp med på annat håll, ja dem har man möjlighet att få hjälp med här ute hos mitt företag.
Om man vill veta mera om mitt företag, ja då kan man också gå in och följa mina upptåg här ute på google+ och sidan dit är:https://plus.google.com/u/0/114685713011571265116/posts

Hoppas nu att alla ni där ute vet nu vart man kan vända sig till sina problematik och ärenden.
Jag är tillgänglig både på skype och via telefon alla vardagar mån-fre:09:00-18:00.
Nu kan man också kontakta mitt företag genom telefon eller skype även på helger och det är mellan kl:10:00-13.00.
Mail kan man skicka en förfrågan eller en fråga som man vill ha hjälp med, det kan man skicka till mitt företag dygnet runt och all mail besvaras inom 12 timmar.

Nåväl, det var lite utav varje om mitt företag, men mitt företag finns där ni där ute finns.
Hoppas att det var lite smått och gott.

Ni alla där ute är så hjärtligt välkomna hit när ni vill.
Ha en skön helg allihopa, tills vi hörs igen.

Må så gôtt!

Linda på Lindashjälpbyrå på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar