annons från splinx

måndag 27 maj 2013

Att Kunna Få Hjälp...Kontakta Mitt Företag här...

Hur är det med er alla där ute?Nu kommer jag själv med ut här att det finns ett företag som hjälper till med det mesta som rör funktionsnedsättningar och andra problematik som rör detta ämne.
Hur kommer man åt detta företag, kan nog många undra,jo det är så enkelt att man ringer eller mailar till detta företag.
Företagets mailadress är igen:hjalpline@gmail.com el lindashjalp1@hotmail.se.
Hit kan man maila dygnet runt och via telefon går det att nå mellan 09:00-18:00, alla vardagar mån-fre och även lör och sön.
Lör & Sön kan man nå detta företag mellan 10:00-13:00
Vad är det då för företag som jag själv pratar om- jo det är mitt egna företag som jag själv driver på egen hand.
Företaget heter som det låter...Lindashjälpbyrå och här hos mitt företag kan man vända sig till i alla väder och vind.

Detta företag är till för att stå till tjänst i alla väder och då är jag och mitt företag till hjälp med det mesta som då rör frågorna inom funktionsnedsättningar och deras problematik.
Hur det är att leva med en som kanske har lite svårt att kommunicera med omvärlden eller annat som gör att man inte kanske kan få sin "röst hörd"-det är inte lätt alla gånger och den person som detta gäller, det kan vara mycket frustrerad om att man inte kan få sin röst hörd, ja då kan detta företag vara till hjälp...för här kan man få sin röst hörd och få den hjälp som man anser att man behöver.


Detta företag är tillgänglig alla varadagar mellan 09:00-18:00 och mitt företag har även tystnadsplikt genemot kunden.
Vad kan mitt företag stå till för hjälp med...jo det är allt inom funktionsnedsättningar och dess problematik som jag och mitt egna företag handlägger och hjälper till med.
Så alla ni som sitter där ute nu och vet med sig att man sitter inne med något problem eller en fråga som man hemskt gärna behöver ha hjälp med, ja då är detta företag ett mycket bra förslag om att vända sig hit med sin problematik som rör sitt funktionshinder.
Man kan även vända sig hit även om man är personal som arbetar inom detta område.
Jag själv och mitt egna företag arbetar inom detta område och riktar in mig inom detta område.




Nu kan man vända sig hit med all frågor som man vill ha svar på och vill ha hjälp med.
Har man fått ett negativt svar på nån hjälpinsats som man har ansökt om och känner att man inte har fått tillräckligt med hjälp och fått sin röst hörd- ja då skall man vända sig hit...detta företag är till för er hjälp och att hit kan man vända sig till om man behöver nå`n som verkligen "lyssnar" till en.
Har man nu fått en ansökan som har blivit ett avslag på- låt inte den ansökan bli liggande i ett skåp-utan vänd er hit- det är just sådana ansökningshandlingar som jag själv driver den frågan vidare så att ni alla som sitter där ute med en sådan ansökan får sitt beslut beviljad och att man får sin rätt genom.

Det man anser att man har rätt till- den rätten skall man ta vara på och att man får den rätten till ett normalt vardagsliv som möjligt.
Ni alla som sitter där ute-tveka inte att kontakta detta företag, här är det ett företag som är utöver det vanliga..
Mitt företag vänder sig även till all personal inom handikappomsorgen och inom privata och offentliga sektorn såsom inom kommun och landsting och även andra instanser som då arbetar inom.
Mitt företag riktar även in mig till all personal som kanske har hamnat i en konflikt med sin arbetsgivare el liknanden, ja då kan man få hjälp med detta.
Vänd sig hit...här har vi både rådgivning per telefon, mail och även via skypemetoden och metoden med skype- ja har man tillgång till skype- ja då har man möjlighet att kontakta mitt företag genom skype också.

Namnet hos skype som jag och mitt företag använder sig utav är:lindashjalp.
Kontakta mitt företag även genom skype...har man blivit orättvist behandlad och inte fått sin röst hörd ordentligt- vänd sig hit direkt.
Många frågor inom detta område och mycket mera, detta kan vi vara till hjälp med.


Här är det ett företag som tänker lite längre än andra företag kanske gör.
Mycket välkomna hit till ett företag som tänker ett steg framåt.

Välkomna hit!
Linda på Lindashjälpbyrå på nätet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar