annons från splinx

torsdag 30 maj 2013

välkommen hit till en byrå med det lilla extra

Mycket välkomna hit igen till mig..vad hittar en som är både småbarn & tonårsmamma på en sådan här kväll tro, jo gör olika uppdateringar om mitt egna arbeten som rådgivare till er alla där ute som kanske också arbetar själva med människor som sitter med olika funktionsnedsättningar som gör att många gånger blir arbetsamma situationer och vet ej var och vart man skall vända sig till.

Har själv i många år arbetat med människor som har olika form utav funktionsnedsättningar och kanske själva kanske inte kan få sin "röst hörd på egen hand" utan måste vidarebefodra sin röst till en annan människa och den i sin tur skall föra dennes "talan vidare"...
Många gånger kan detta bli väldigt intensivt arbetssamt för den enskilde.

Nu idag så finns det en byrå nu som kan handskas med detta och många andra frågor som man kanske vill ha svar och hjälp med.
Denna byrå finns sedan ett år tillbaka och den som driver denna byrå är jag själv och jag handlägger alla slags olika ärenden som rör frågorna funktionsnedsättningar och dess problematik.


Även för den enskilde människan som sitter själv med olika komplikationer som gör att man kanske har möjlighet att besöka detta företag/rådgivningsbyrån på egen hand och gör att det blir svårt med förbindelser med mera, ja nu finns det möjlighet att få kontakt med mitt företag som detta gäller för,kontakten gäller nu...att man kan få kontakt med mitt företag på olika sätt-allt ifrån att kontakta mig genom telefon alla vardagar mån-fre:09:00-18:00 och även lör och sön mellan 10:00-13:00
, kan kontakta mig även genom det elektroniska sättet-alltså genom datorn och då är det genom programmet "Skype" och mitt företagsnamn på skype är:lindashjalp
.


Är det något ämne som jag själv och mitt företag inte kan handskas med, ja då kommer jag iallafall finnas kvar till hands och för dem här frågor som tillhör er själva som ni alla där ute kanske behöver få hjälp med, ja dem frågorna lägger jag in i ett arkiv och för dem vidare högre upp i olika instanser som gör att dem frågorna får ett svar och alla svar på er frågor, dem får man tillbaka inom 12 timmar och även mycket snabbare än så.

Jag själv står för ansvaret för alla frågor som ni alla där ute vill ha svar på, och dem frågorna och svaren får ni alla där ute hjälp med direkt härifrån.
Alla ni därute som arbetar själva med människor med olika funktionsnedsättningar och vill ha hjälp med er frågor och hur man skall gå tillväga med sina arbetsbeskrivningar och sitt arbetssätt och hur man kan arbeta med sådana frågor och dem människorna på ett mer smidigare sätt...ja dem alla frågor och svar, dem kan man bege sig hit till mitt företag...detta kan vara ett hjälp för er alla på traven...rådgivning om allt det mesta sköts direkt härifrån.


Men att arbeta med människor som sitter med olika funktionsnedsättningar,den ena dagen är inte den andra lik, som jag själv brukar ofta tala om öppet.
Dem människorna är också människor och dem har också lika värde som vi alla andra.
Att kunna arbeta med dem människorna, dem är dem bästa människorna/personerna som man kan arbeta med, ja om man är personal inom offentliga eller privata sektorn,dem människorna är dem finaste som också har ett eget liv och med dem människorna så får man så jätte mycket tillbaka och varför skall inte dem människorna också få ett lika normalt liv som möjligt, fast man har ett funktionsnedsättning...


Nåja, mitt egna företag driver just sådana frågor som rör allt inom detta område och kan driva fram dem absoluta arbetssamma frågorna som kan bli ett hinder för just dem, men dem frågorna driver jag själv vidare och dem blir ofta ett plus i kanten och dem blir också oftast ett possitivt besked för den enskilde...men att klara utav ett ärende som gäller någon form utav ett hjälpinsats som man har kanske också fått ett avslag på, det kan bli ett mycket arbetssamt att klara utav en sådan "grej" på egen hand.Detta kan man också få hjälp och råd med... Alla frågor om det mesta, ja dem kan man få hjälp med här...mitt företag är till för er alla människor inom offentliga & privata sektorn och även människor med olika funktionnedsättningar.

Alla ni människor med olika form utav funktionsnedsättningar, alla ni har lika värde som vi alla andra har och därför så driver jag detta företag i egen regi där alla frågor och svar har lika värde.
Och att företaget driver alla dem olika frågor ett steg längre som blir till det possitiva.
Nåja, detta företag som jag själv då driver på egen hand, alla frågor kan man anlända hit och jag själv tar hand om alla frågor och svar på ett mycket smidigare sätt och att när man får en mycket besvärlig situation med någon myndighet, ja då skall man vända sig hit, är van vid sådana situationer och oftast så vänder vi på detta företag till det bästa...mitt företag är till för er kunder inom offentliga och privata sektorn och vi driver dem frågorna ett steg längre och blir ett possitivt beslut.


Våga vara sig själv och att man har lika värde som vi alla andra har, det kommer man långt med...
Alla ni människor med någon form utav funktionsnedsättningar...komihåg...ni är inte ensamma om detta, ni har lika värde som vi alla andra har..
företaget finns där ni finns.
Mitt företag handlägger det mesta och här får man vara människa och här har vi alla lika värde.

Vänd er hit med er frågor...
Är tillgänglig alla vardagar mån-fre och även lör & sön.Mitt kontor finns tillgänglig alla vardagar mån-fre:09:00-18:00 och lör-sön:10:00-13:00.


Ni finner mig här ute b.la på twitter, där kan man följa mig och nu finns jag och mitt företag även här ute på den nya hemsidan...sidan dit är:http://valkommen-till-mobila-kontoret.webnode.se/
På twitter kan man följa mig också:http://www.twitter.com/koling14

Mitt företag skall också vara ett mobilt kontor där man ringer och bokar mig och sedan så kommer jag och mitt företag ut till den vederbörande kunden på plats.Kontoret kommer till kunden, kunden kan i lugn och ro sitta hemma istället, om så fallet att kunden har svårt att bege sig till mitt företag, ja då kommer mitt kontor ut till kunden istället.
Nåja, detta är ett kontor med det lilla extra.
Mycket välkomna hit igen...med nya uppdateringar...


Välkommen åter!

Linda på Lindasbyrå  i Deje i värmlands län.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar