annons från splinx

tisdag 11 juni 2013

Behov utav olika hjälpinsatser..vänd er hit..

Mycket Välkomna hit igen…hoppas att alla ni där ute mår bra…och nu så vankas det skolavslutningar och student som alla släkt och vänner skall gå på…
Det är en mycket härlig tid nu för alla ungdomar som har kämpat ett helt år i skolbänken och äntligen skall ut i arbetslivet och andra projekt….
Lycka till alla ni som tar studenten nu…ut och njut…

Nåja, en annan som också tog studenten för ett antal år sedan, ja det var en mycket härlig tid…
Nu har man familj och barn och även sitter med en egen verksamhet och tycker faktiskt att livet har en betydelse och att det är värt att leva för.
Har man nu hamnat fel i olika myndighets stolar-vänd er hit till min verksamhet…kanske kan min verksamhet vara till någon hjälp.
Ärendet behöver inte handla om just funktionsnedsättningar att man har fått fel beslut el diverse beslut som måste överklagas-utan jag och min verksamhet handlägger dem flesta ärenden och det kan vara allt ifrån ett beslut ifrån socialnämnden-sociala myndigheterna eller någon annan instans som måste göras en överklagan el dyligt.



Mitt företag tål att testas och nu idag så sitter mitt företag med en handläggning som gör att många nu får upp sina ögon om mitt företag…testa mitt företag redan idag…om man har hamnat i fel händer med myndigheterna-ja då kan min verksamhet vara till någon hjälp.
Handlägger det mesta inom offentliga och privata sektorn och om man är en personal som arbetar inom någon myndighet eller kommun och har hamnat själv fel i fel händer med myndigheterna…ja då kan man vända sig hit.
Har öppet alla vardagar mån-fre mellan 09:00-18:00.
kan också kontakta mig genom mail och jag svarar alltid på mailen inom 12 timmar.

Behöver man råd & hjälp- ja då skall man besöka mitt företag…handllägger det mesta insatser el dyligt.

Mycket Välkomna hit….&…Glad Sommar…

Linda på Lindashjälpinsatser…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar