annons från splinx

tisdag 19 februari 2013

Angående min chatt

Nu är jag åter igen här och nu kommer jag ut med en
 liten detalj som kommer att märkas utav
 er som är här ute och läser och skriver själv.

Det kommer att gå live här ute nu från och med idag...

det kommer att finnas
 en chattdialog/chattruta längst ner till höger på er dator när ni
 kommer ut hit och läser på denna sida...

När ni är här ute på denna sida..ja då kommer ni att märka
 att det kommer att vara en liten ruta längst ner på denna sida..
alltså längst ner på höger sida...där kommer det att finnas
 en chatt där man kan och kommer att kunna gå in och
  chatta med mig och ställa olika frågor till mig...

Varsågoda att se er om och nu kommer jag att lägga
 ut denna chattruta och är det så att ni alla som är
 här ute och läser och inte ser denna chattruta eller
 att den inte fungerar och ni inte ser denna ruta...
säg till mig då...genom att lägga in en kommentar
 till mig, då kan jag gå in och ställa in denna
 chattruta så att den kommer att fungera...
Nåväl, mycket nöje med denna chattruta/live support.

Hoppas att det kommer att fungera...

När den fungerar, då kommer man kunna att
 chatta med mig och ställa frågor-hoppas at
t detta kommer att fungera....

Mycket nöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar