annons från splinx

lördag 16 februari 2013

Välkommen alla igen

Nu hälsar jag alla välkomna till mig och till mitt företag, och som alla vet idag så arbetar jag med alla typer utav frågor som rör allt inom handikappomsorgen-alltså inom dem alla människor som sitter idag med något utav dem problematik som har med olika funktionsnedsättningar att göra.
Mitt företag-och med kontoret som jag sitter vid-jag har öppet med telefonrådgivningar alla varadgar mån-fre:09:00-12:00-och 13:00-17:00.
Om min "hjärna kan minnas" så tror jag att jag har varit ute här och meddelat om andra tider när det gäller kontakter via telefon eller mail till mitt företag, men det blir ytterliggare en ändring på detta iallafall, har jag skrivit en gång förut om andra kontakttider till mitt företag så blir det en ändring på detta igen.

All telefonrådgivningar som rör alla frågor inom privata och offentliga sektorn som då har med funktionsnedsättningar att göra-ni alla har möjlighet att kontakta mig på telefon och dem tiderna är nu som ovan-alltså alla vardagar mån-fre:09:00-12:00 & 13:00-17:00.
Jag är också tillgänglig via mail och där kan man få kontakt med mig dygnet runt...har man något papper eller en ansökan som det gäller för olika hjälpinsatser och ansökan har fått ett avslag på eller liknanden, ja det kan gälla vad som helst...kontakta mig via mail och jag svarar på er mail alltid inom 24 timmar, men oftast så svarar jag alltid omgående.

Kommer också inom kort att lägga ut en chattsida direkt här ute-ja då kommer man kunna ställa sina frågor direkt till mig...
Mer om detta kommer jag ut med snart...

nej, nu så skall denna egna företagaren att lägga ner sitt huvud på en liten kudde och stänga sina ögon och få några timmar sömn innan mina egna barn vaknar till liv igen imorgon.
Hoppas att alla ni som är här ute nu och läser om mina upptåg-ni får hållas till tåls igen för denna chattsida som kommer att ligga härute ganska snart.

Men fortsätt ni att läsa dem andra inslag som finns skrivet redan-och så hörs vi senare här ute.

Hoppas att alla ni får en god natt sömn-det tänker jag iallafall ha.

Godnatt till er alla därute...

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar