annons från splinx

fredag 8 februari 2013

Handla varor här

Nu är jag här igen,har varit upptagen i någon dag eller så...
Som jag då är en egen företagare och arbetar med att ta upp olika uppdateringar om mitt företag.
har lagt ut en uppdatering om mina nya besökstider och om mina telefontider för mitt företag.
Mina besökstider är och kommer att gälla f.r.o.m tisdag vecka 7 och det kommer då att vara tisdag,onsdag och torsdag från kl:10:00-13:30.
Mitt företags telefontider kommer att vara först ut blir:mån & fre:09:00-12:00

Dem andra dagarna kommer det också att vara telefontider och det är då-ja sätter tiden mellan 09:30 -15.00-fast det kommer att vara även under mitt företags besökstider-men det kommer att vara telefontider under mina besökstider ändå.
på dem andra sidor tror jag att tiderna blev satta från 09:00-13:00, men det kommer att vara mellan 09:30 -15.00 alla vardagar förutom måndag och fredagar då det är mellan 09:00-12:00.

Nå över till annat-nu har jag och många med mig har varit och kikat på en e-butik som finns ute på nätet och denna sidan/butiken är så populär att det är väldigt många som är där ute och shoppar och oftast så får man mycket rabatt när man gör sitt första köp hos detta företag.
Gör er första inköp hos detta kanonhäftiga e-butik som har allt...


Varsågoda att ta för er och kika runt-detta är "awesome"
det skall gå att klicka sig fram på bilden så hamnar ni på rätt sida...för att göra er första inköp...

Tack och välkommen åter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar