annons från splinx

fredag 8 februari 2013

Min verksamhets nya besökstider & telefontider

hoppas att ni därute har det bra.
Här kommer det en uppdatering om min verksamhet om mina besökstider &
telefontider som kommer att gälla f.r.o.m nästa vecka.
Här är tiderna som kommer att gälla från och med nästa vecka.
Från och med tisdag vecka 7 är det dem här tiderna som gäller.
Måndag & fredag kommer det att vara telefontider
som kommer att vara mellan 09:00-12:00.

Mina besökstider kommer att vara som man kommer att kunna 
besöka min verksamhet personligen och dem tiderna
kommer att vara:
tisdag,onsdag & torsdsg mellan kl:10:00-13:00.
Mina telefontider kommer även att vara förutom måndag & fredag,
det kommer att kunna vara så att det skall kunna vara så att det skall
gå och ringa hit även när det är besökstider.
Dem tiderna kommer att vara på dem dagar som det är besökstider,
det kommer att vara mellan kl:09:00-13:30.
all övrig tid är kontorsarbete:pappersarbete.
Min verksamhetsmail kan man maila till mig dygnet runt och ja svarar 
jag alltid inom 24tim.

Mycket välkomna hit min byrå med "det lilla extra" byrån

Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar