annons från splinx

måndag 4 februari 2013

Att tjäna pengar på nätet och online

Hej och god snöigt måndags eftermiddag-ja det är snart kväll igen.
Nu har jag gjort det igen-ja som jag brukar att göra när det är början på en vecka-jag har bara "slappat idag" och bara ta`t lugnt idag, men nu är jag på benen igen och är tillbaka igen här ute...
Dem flesta måndagar-ja då brukar jag ta en "ledig dag" och inte så jätte aktiv på denna sida-alltså framför skärmen-utan då är jag placerad i soffan och se på alla dem olika mattävlingsprogrammen eller dem olika repriser på olika dramaserier o.s.v.

Här på mitt kontor-ja idag,jag tog mig då friheten om att ta en ledig dag framför tv:n med några mat program-speciellt programmet som heter masterchef professional ifrån england.
Jodå,detta med att vara egen företagare, det är faktiskt lite frihet med att arbeta med egen verksamhet och kan välja sina egna arbetstider o.s.v.
Jotack,det är lite till en frihet med att vara en egen företagare.
Det är gott ibland att ta en ledig dag och arbeta i sin egen takt och kan lägga upp sin dag utefter hur du själv vill ha det.
Det är den bästa med att ha en egen verksamhet.

Nåväl,nu har jag hittat en webbsida igen och detta har jag lagt ut tidigare, men nu ger jag ut detta igen,
Ni som är här ute och skriver om det mesta och ni kanske tycker att er sida ser lite dyster ut och kanske vill ha sin sida att den skall se ut lite fräschare ut.
Ja då har jag ett tips till er igen...här ute på denna sida, där kan man bli medlem gratis och börja att tjäna pengar på sin blogg el hemsida och på så vis får man lite reklam på sin sida som blir en reklampelare till alla som är ute på nätet och letar efter något program som man kan tjäna pengar på, ja på så vis så kan man få många läsare till sin sida och att det blir eventuellt att det blir många som trycker sig vidare och kanske gör ett köp och på så vis får man betalt.

Allt detta sysselsätter sig jag med utöver mina egna arbetsuppgifter för min egen verksamhet.
Jag gillar detta om att kunna tjäna pengar vid sidan om sitt vanliga arbete.
Nej, nu delar jag med detta till er alla som letar efter program/webbsida där man kan tjäna pengar online.
Denna unika sida är ett utav många webbsidor som jag själv också använder för att koppla utav att skriva om annat än om mitt egna företag.
Utöver allt detta så tycker jag själv att detta är jätte kul att få lite reklam på sin sida och på så vis så får man automatiskt nya läsare och kunder.

Gör nu er en egen tjänst med att bli medlem i detta program och börja att tjäna er egen och första inkomst redan idag...gå in här och anmäl er redan idag...Blogfame

Mycket Nöje med att börja tjäna er första inkomst redan idag.

Välkommen åter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar