annons från splinx

måndag 18 februari 2013

Mycket välkomna till mitt nyhetsbrev

Nu kommer jag ut med ett litet inslag om ett nyhetsbrev som jag kommer att skicka ut varje månad eller för den som vill ha den oftare-till dem som önskar vilja ha mitt företags nyhetsbrev oftare-till dem kommer jag att skicka ut detta tätare...
Mitt nyhetsbrev handlar mycket om vad jag handlägger och vad jag åtar mig att handlägga.
jag och min verksamhet driver olika frågor som kan uppkomma om man har någon form utav funktionsnedsättning som sätter "käppar i hjulet"-men jag handlägger också olika frågor som rör ungdomar idag som kanske inte har det så lätt här ute i vårt samhälle...

Behöver man någon som kanske kan sitta och bara lyssna och att man kanske behöver lite råd och tips om vad man kan göra för att förebygga olika kränkningar som kan uppkomma om man går i skolan etc, ja då finns mitt företag till hands och jag kör även olika föreläsningar ute på skolor som finns ute i vårt samhälle idag.
Här är sidan dit mitt företags nyhetsbrev ligger på...

Varsågoda att klicka er till nyhetsbrevet här....http://app.streamsend.com/ss/1/gjbyvgp5h2/kj2m15oxmd
Kommer också snart med en liten chattsida där man kan komma och chatta med mig när man är ute och klickar sig runt på olika webbsidor, men den kommer att befinna sig mycket härute på denna sida...
Så håll utkik efter dels efter mitt nyhetsbrev och även uppdateringarna om chattsidan där man skall kunna gå in och chatta med mig.
Har man även tillgång till google+, ja då kan man gå in där och chatta med mig förutsatt att knappen bredvid mitt namn står på grönt att jag är tillgänglig-ja då kan man gå in och chatta med mig.
Går man in på google och söker på namnet marie renhult-ja då får man fram sidan till google+.


Väl inne på google+-då kan man följa mitt företag och om mina upptåg...
Varsågoda att kika ute på google+ också.
Mycket nöje med läsning om nyhetsbrevet....
Den som önskar att vilja prenumerera på nyhetsbrevet, den kan skicka mig sitt e-post adress så kommer jag att skicka den direkt till er mailadress.

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar