annons från splinx

tisdag 5 februari 2013

Att börja tjäna pengar online-go for it..

Nu är jag här igen,som jag har skrivit tidigare att jag arbetar idag som egen företagare och driver idag en egen verksamhet med inriktning för rådgivning till all personal som arbetar idag själva inom kommun eller inom privata sektorn, dem människorna skall kunna kontakta mig för en genomgång utav en magnifik rådgivning som jag vill kalla detta "en rådgivningsbyrå med det lilla extra" som är på "rullande fot koncept".
Detta med rullande fot koncept vill jag då kalla för att rådgivning blir ute hos kund med all innehåll som tillkommer beroende på vad för projekt det är som kunden eftersträvar.

Man ringer till mitt företag om en tid och jag själv åker ut till kunden själv, på det sättet får kunden med allt som kunden begär.
man ringer eller mailar till mitt företag om en tid och kontaktar man mig genom mail-ja då kontaktar jag den blivande kunden inom 24 timmar.
jag handlägger även om olika föreläsningar till olika skolor om hur det är att vara så ung som egen företagare och även hinna med familjen, men samtidigt hinna vara egen företagare och arbeta med sitt företag.

Jo detta går att arbeta som egen företagare men samtidigt vara en små och tonårsmamma och hinna med allt vad det innebär att vara en små och tonårsmamma, det gäller bara vad man har sin "smärtgräns" nå`nstans.
Man väljer hur man vill prioritera om att bli egen företagare och att man skall starta egen verksamhet och om vad det innebär att starta en egen verksamhet och sedan hur sin egen familj tar detta med att starta egen verksamhet.

Men är man nu beslutsam om att starta en egen verksamhet-ja då får man ha i beräkning att man måste "jobba för att lyckas".
men jag själv tycker utav egen erfarenhet om att starta eget-att man skall satsa på detta om man verkligen vill satsa på detta att starta upp en egen verksamhet-men jag kan säga detta med ett ord: "Go for it"
Satsa på detta-jag ångrar inte detta själv att jag starta upp en egen verksamhet...

Detta med att starta en egen verksamhet inom sociala aspekter som jag vill kalla detta-detta ligger mycket varmt om hjärtat.
Har själv arbetat med människor som har någon form utav funktionsnedsättningar-och jag tycker att dem människorna skall också få ett värdigt liv och att dem också skall kunna få ett sådant normalt vardagsliv som möjligt.

Nåväl, det är om hur jag arbetar med min verksamhet och vad det innebär att bli en egen företagare.
Men jag ångrar inget om att jag startade upp en egen verksamhet.
Nåja,det är lite utav varje med min verksamhet som jag arbetar med.

Nu över till  lite annat i detta sammanhang-ni där ute som är ute efter att kunna tjäna pengar online-det finns här ute och att det finns hur mycket som helst med att kunna tjäna pengar online.
Skrev om detta tidigare, men kommer ut med detta igen, vi kör en liten "kampanj" om att alla som vill satsa på att tjäna pengar online skall kunna få denna chans att göra detta.
Vi har en sida där man kan gå in och bli medlem gratis och man kan börja att skriva om olika artiklar och sedan får betalt för detta man skriver om.

Denna sida som man kan tjäna pengar på-detta är en kanonbra sajt och här kan man verkligen tjäna pengar på.
Vill man satsa på ett jobb hemifrån och online-ja då är denna sida en mycket bra sida om att börja att tjäna pengar online.
Denna sida är mycket välbesökt och här kan man verkligen tjäna pengar online.

Vill man börja att tjäna pengar online- ja då skall man gå in på denna sidan och anmäl er redan idag...har inget att förlora...
Gå in här och anmäl er här redan idag...Blogstart.se


Mycket Tack & Nöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar