annons från splinx

onsdag 13 februari 2013

Videoinslag om windows 8

Nu är jag tillbaka igen, nu denna gång med ett inslag iform utav en video som visar olika appar om den nya microsoft och windows 8 som har kommit ut nu på marknaden.
Jag själv har lyckats att hämta hem detta till min androidplatta-surfplatta och även till min bärbara dator, ja jag måste få säga att det gav mig faktiskt en jätte "aha upplevelse"-va coolt med den nya windows 8.
Detta program och även apparna som är till windows 8 är faktiskt en upplevelse-ja för mig så blev det en väldigt hit med detta.

Dem här apparna som har kommit ut nu i windows 8 är en mycket bra upplevelse och detta måste ses och upplevas live.
jag själv blev häpen och förvånad och sedan när jag började att testa detta så vill jag inte byta detta till mitt gamla program som jag har i min bärbara dator- mitt program som jag hade i min bärbara, det var windows 7, men windows 8 är mycket bättre, mycket bra grafik-ja allt blev till det bättre för min del.
Vill man ha något som fungerar-testa windows 8 redan idag, det är en mycket bra program och det finns att hämta hem till sin dator och även olika appar som man kan ta hem i sin ipad om man har en sådan tillgänglig.

Denna programvara i form utav olika appar-det var en upplevelse som heter "duga" om jag får säga detta själv.
Alla mina vänner som fick med detta program i sin dator när dem inskaffade sig detta-dem berättade för mig att skaffa windows 8, det är mycket bättre.


jaha tänkte jag, men mitt program som jag har i min dator som jag själv inskaffade mig i höstas, så min dator är rätt så ny,det program som jag fick med det var ju windows 7, och det program tycker och tyckte jag då att det var den bästa, men sedan jag blev hänvisad att testa detta nya program windows 8, så vill jag inte byta tillbaka.


Den både fungerar mycket bättre än windows 7 och att det finns även appar som fick mig att bli häpen och förvånad.
Detta är faktiskt en kanonhit och har blivit mycket populärt bland personer som älskar att testa nya saker och program och jag är en utav dem i högen som tycker om att testa och utforska nya programvaror etc.


testa och se på detta inslag redan nu och efter detta..gå in och testa detta program och se på dem olika valmöjligheterna som finns att få hem till sin dator och surfplatta m.fl.

Detta är en häpnadsveckande och en bra upplevelse utav detta program.
Se och njut redan idag och här och nu....


Tackar windows och microsoft för det goda program.

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar