annons från splinx

måndag 18 februari 2013

Välkommen hit igen...

Hoppas att ni alla där ute som är här och läser,ni alla kan se hitåt och läsa...Ni alla är mycket välkomna hit till min egna byrå med det lilla extra.
Min egna byrå riktar in sig till människor som har någon form utav funktionsnedsättningar.
Jag och mitt företag riktar även in oss till människor som idag arbetar med människor som har funktionsnedsättningar, jag kör på rådgivningar-alltså ger ut rådgivningar och mycket mera.

Mycket välkomna till en byrå med det "lilla extra"

Min byrå har f.r.o.m idag denna veckan är tillgänglig via mail dygnet runt-alltså man kan skicka ett mail till mig dygnet runt och jag svarar senast inom 24 timmar.


Ringer man hit-då är tiderna....alla vardagar mån-fre:09:00-12:00 & 13:00-17:00.
Min byrå börjar f.r.o.m idag måndag att vara tillgänglig på telefon alla vardagar mån-fre:09:00-12:00 & 13:00-17:00.
Alltså f.r.o.m denna veckan-vecka 8 som jag är tillgänglig per telefon alla vardagar mån-fre:09:00-12:00 & 13:00-17:00.


Mycket välkomna hit.

Jag hjälper och handlägger dem flesta och mesta projekt och olika problemlösningar.

Mycket välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar