annons från splinx

tisdag 15 januari 2013

Allt om mitt egna forum

Allt om mitt egna forum, nu idag den 2013-01-15 har jag startat upp ett eget forum och där kan man gå in och läsa om mitt företag och om mina tips och ideèr.
Jag kommer att kunna vara med och svar på er frågor och försöka att vara med och hjälpa till om er frågor och behöver man råd och lite tips,-ja då har man möjlighet att gå in här också och läsa om min verksamhet.

Som dem flesta vet idag så arbetar jag med rådgivning till all personal inom offentliga och privata sektorn-vi eller jag själv har arbetat inom både offentlig och privata sektorn-och jag vet att det kan vara mycket arbetsamt med kollegor eller med själva arbetsuppgifterna-ja det kan handla om vad som helst och det är bara "jobbigt" att försöka attb arbeta på rätt sätt eller liknande.
Kan jag vara med och ge råd och tips hur man kan arbeta på ett bättre sätt eller något annat som kan vara betungande.

Nu kan man gå in och få råd och tips direkt ifrån min sida som finns här:http://lindashjalpbyra.egetforum.se


Mycket välkomna hit till mitt eget forumsite.
Kom gärna in där och va med och ställ er frågor till mig.




Tack ännu en gång!



Välkommen åter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar