annons från splinx

fredag 25 januari 2013

Mitt nyutkomna nyhetsbrev igen

Bubbleroom


Nu är jag här igen och nu kommer jag ut igen med mitt företags nyhetsbrev och där kan man läsa om mitt företag och vad jag arbetar med.
Skrev för ett par dagar sedan om detta nyhetsbrev och jag lägger ut denna sida igen om nyhetsbrevet och man har även möjlighet att få detta nyhetsbrev och dem kommande nyhetsbrev direkt till sin e-post adress.

Hoppas att ni därute har det bra-och jag lägger ut detta här för nyhetsbrevet.
Kommer också ut med andra detaljer såsom olika företag/e-butiker m.m där man kan också kika på och e.v göra en beställning om man nu önskar detta.
Men om man då är intresserad utav dem här butikerna så kan man gå in där och göra sin första beställning.

Det är bra butiker.
Nåväl, det var lite för denna gången och återkommer snart igen.
Om vi inte hörs något mer under dagen-ja då hörs vi senare under helgen igen.
under tiden-kika på detta under tiden.här är nyhetsbrevet också...http://app.streamsend.com/ss/1/gjbyvgp5h2/0ugskivtem


tack och på återseènde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar