annons från splinx

söndag 27 januari 2013

Att börja att tjäna pengar hemifrån...

Hejsan igen till denna underbara söndagkväll,hoppas att ni däruet har det bra därute.
Jo, detta med att man skall kunna arbeta hemifrån-jo, man kan ju göra detta på olika sätt-dels att starta eget eller att man startar upp en hemsida-el en blogg och börja skriva om allt som har med sin vardag att göra eller något annat.
Det finns ju hur mycket som helst om att jobba hemifrån och även kunna livnära sig på detta.
Med ett tips som jag kan ge er därute är att man går in på en sida som heter blogstart och där kan man tjäna pengar på att tipsa andra om denna sida och däremot tjäna pengar på att tipsa andra om olika sidor etc.
men går man in på denna sida och delar med sig om sina erfarenheter om att tjäna pengar på att skriva-ja då kan faktiskt tjäna en liten extra inkomst vid sidan om sitt vanliga arbete om man nu arbetar.

Nu kan ju jag själv sitta och skriva om allt i min egen takt om jag vill detta...jag sitter och arbetar hemifrån, men jag är idag egen företagare och jag har som koncept i mitt egna företag att kunder ringer och bokar mig och får lite rådgivning över telefon, men ringer en del kunder till mig och vill boka mitt företag-ja då kör jag på detta koncept att det är ett rådgivningsbyrå på "rullande fot".Man ringer och bokar mig och efter det så kommer jag ut till er kunder och all rådgivning och handläggning om kundens projekt drivs ute direkt hos kunden på plats.
Nåväl, men har man nu en blogg eller liknanden och man vill börja att tjäna pengar på att börja attg skriva-ja då kan man gå in här och dela med sig om denna sida-ju mer som ansluter sig till denna sida-desto mer pengar får man i sin plånbok...o.s.v...

Vill man börja att tjäna pengar på att blogga-ja gå in här och läs och anslut er redan idag...Blogfame


Hoppas att ni därute hittar något utav detta som verkar intressant för er...men dem här två sidorna är kanonbra att börja att tjäna ihop sina första inkomster...

varsågoda att läsa här....Blogstart.se

Tackar & bugar igen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar