annons från splinx

måndag 7 januari 2013

Mina Uppdateringar inför nya året 2013





Som ni alla vet idag så arbetar jag med projekt som riktar in sig till människor som har någon form utav funktionsnedsättningar och dess problematik.
Jag handlägger också en del andra diverse handlingar såsom att jag tar mig an även olika föreläsningar om hur man kan bearbeta sig själv om man e.x är ungdom idag och går i skolan och som är uppe på tapeten i dagens samhälle om att bli kränkt och mobbad utav andra och dess problematik etc.

En annan som jag själv blev mycket kränkt när en annan själv satt i skolbänken och gick på högstadiet.
Man fick stå ut med mycket under dem åren som man gick på högstadiet.
Man fick verkligen stå ut med mycket och man fick verkligen "tuffa till " sig när det gäller att inte bli kränkt utav andra som var lika gammal som en annan var.
Det sätter sina spår efter en sådan kränkning-vill bara påpeka till er andra som läser detta...känner ni någon som blir kränkt eller blir kränkta och att den personen får en sådan kränkning-ja då tycker jag som medmänniska att man skall "rycka till och ryck in och hjälp till"
Det kan vara svårt, men om man vet någon som blir kränkt eller om man vet någon ungdom som går i skolan eller liknanden-det kan vara svårt att ta sig an problemen, men om man ser eller hör något i den utsträckning-ja då skall man verkligen ingripa i en sådan ställning.

Känner man någon eller om man vet att det förekommer mobbing på skolor eller liknanden-man vill ha någon som kan detta med kränkande behandlingar etc.
Jag handlägger själv sådana föreläsningar o.s.v. och ger rådgivningar-vill man boka mitt företag om någon specifik uppdrag-ja då skall man kontakta mitt företag om en bokning.
Mitt företagsmailadress är: hjalpline@gmail.com el lindashjalp1@hotmail.se.

Nå det var lite utav varje- men som det är sagt så arbetar jag mest med sådana frågor som rör handikappomsorgen, men jag åtar mig också andra projekt också.
Jag kör på olika föreläsningar om att vara en sådan ung företagare etc och liknanden projekt.Under tiden så kan man gå in på denna reklamsnutt som finns längst upp här och kika på olika produkter som finns att beställa om man är intresserad.Det går bra att boka mitt företag redan idag.

Vill man veta mera om mig och mitt företag- då går det bar att maila till oss om mer information o.s.v.


Ha en trevlig vecka!

Tack ännu en gång & på återseènde.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar