annons från splinx

söndag 6 januari 2013

Mitt i morgonkaffet





Jaha, här är det mitt i morgonkaffet igen och radion är på...
Inne på min andra kopp kaffe nu och så ser det väldigt dystert ut från köksfönstret.
Här är det mulet och det känns som det skall komma snö igen.
Ja det är ju bra att det är snö-ja för barnens skull-dem älskar ju snö.

Men en annan väntar på att våren skall komma.
Ja våren kommer nog med stormsteg som det brukar göra-ja ibland-annars så brukar ju sommarvärmen komma istället för vårvärmen.
Jaha, nej idag så händer det inte mycket här hemma-men jag och mitt företag hänger med fortfarande.
Vi handlägger dem flesta problemlösningar o.s.v.
Jag arbetar med ett företag som är i egen regi och jag tar emot dem flesta rådgivningar när det gäller inom sociala aspekter och det menas då med att det är allt inom funktionsnedsättningar och dess problematik.
 

Har man nu ett funktionsnedsättning som gör att man har svårt att kontakta mig eller besöka mig personligen-ja då kan man ringa hit eller besök mig på mailen och adressen dit är:hjalpline@gmail.com.
Till denna adress så kan man skicka ett mail och skriv då vad det är för problematik ni har-då kan jag själv se över detta problem och kan ge råd direkt på vad ni har för problematik och ni har då fått en rådgivning direkt.
Vill man anlita mitt företag om detta-det är bara att kontakta mig och gör en bokning till mig direkt-antingen via telefon eller via mail.

Som det är sagt tidigare-så handlägger jag allt inom funktionsnedsättningar och dess problematik.
Här kan man få rådgivning på rullande fot-alltså man ringer eller bokar mig genom telefon eller mail-jag kontaktar er om man har skickat ett mail-ja då kontaktar jag er inom 24 timnmar och gör upp en tid med er kunder-jag och mitt företag kommer till er kunder istället för att ni kunder skall besöka mig personligen-då kommer jag till er kunder istället och där får ni en rådgivning på rullande fot.
Jag kallar mitt företag för Lindashjälpbyrå och att rådgivning är på rullande fot-när rådgivning är som bäst-ja då är rådgivning på rullande fot den allra bästa...

jaha det var nog allt för denna gång-men som jag har berättat tidigare-ja jag arbetar med ett eget företag och jag handlägger dem flesta problematik som kan uppstå som har med funktionsnedsättningar att göra.

Varsågoda redan idag att ringa eller boka mitt företag genom mitt företags mailadress och den är igen: hjalpline@gmail.com eller lindashjalp1@hotmail.se.

Hoppas att jag har fått med allt idag, men är det något ni där ute undrar över-varsågoda att kontakta mig redan idag.

Må så gott tills vi hörs igen.

På Återseènde igen!

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar