annons från splinx

tisdag 29 januari 2013

Att tjäna pengar ifrån sin egen dator & hemifrån-det går,anslut er idag

Hejsan till er alla igen...som ni redan vet  att jag arbetar då som egen företagare och driver en egen verksamhet och många kanske undrar om man kan få en egen verksamhet att gå runt-ja det kan man om man bara vill-ja då går det att få en verksamhet att gå runt och att man kan leva på det...men det kanske tar lite tid om man vill lyckas med att vara egen företagare.
Jag startade upp denna verksamhet för att jag ville själv göra något annat och att jag var även sjukskriven från ett företag som då är i privat regi och därifrån så var jag sjukskriven därifrån över tre månader och efter det så tog jag tjänstledigt för att kunna leta efter något annat arbete, men jag kom på denna tanke att varför inte ta tjuren vid hornen och starta upp en egen verksamhet istället-ja det får bära eller brista tänkte jag, men jag gjorde detta och det ångrar jag inte ett ända dugg att jag gjorde..

Nu kan jag ägna mig åt min familj på ett annat sätt än jag gjorde förrut när jag arbetade heltid på ett företag som idag inte är guld värda för det dem utsatte mig för all lidande för min sjukskrivning och inte heller fick jag någon chans att få en förflyttning om min situation-när arbetsgivaren är skyldiga idag att se till att arbetstagaren kan återgå till sitt arbete efter en sjukskrivning, men det gjorde dem inte och jag själv som också då var skyddsombud för företaget och detta var jag för all personal, men icke sa nicke...jag tog tjänstledigt och efter det så blev det semester och jag tog ut min semester och efter det så tog jag ut föräldraledigt för att min mellersta son skulle börja förskolan och efter allt detta, ja då sade jag upp mig på detta arbete...det ångrar jag inte idag att jag gjorde.

Mer om detta kommer  i nästa inslag..om det är någon som vill veta mera, men när jag ändå är igång härute så vill jag också passa på att ge er ett litet tips som jag själv använder när jag skriver artiklar om allt emellan himmel och jord-hur man kan tjäna pengar på att vara egen företagare och sitta hemma med detta-ja det är ingen konst för den som vet hur man skall gå tillväga, men ett tips som man kan utnyttja om man vill tjäna lite extra vid sidan om sitt nuvarnade arbete och det är denna fantastiska sida som jag själv använder och den är faktiskt en utav dem som jag använder mest utav allt vid sidan om min verksamhet...
Vill man ha flera läsare etc till sin egen sida eller liknanden-ja då skall man gå in här och ansluta sig redan idag..för denna är kanonbra....ja lite variation om man vill det...tja anslut er redan idag...det är bra...

 
Se hit ovan på denna sida...

Tack och på återseènden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar