annons från splinx

fredag 11 januari 2013

Se & Läs här hos mig

Hoppas att ni där ute mår bra igen, ja jag var ju här ute senast igår, men hoppas ändå att ni mår bra.
Hur är det med er vanor med att handla på nätet?
ja det dyker upp flera & flera butiker som etablerar sig här ute på nätet.
Jag har testat dem flesta butiker och även handlat en hel del ifrån en del butiker b.la surfplattor m.m

Men för dem som är intresserad utav att handla kläder eller andra produkter ifrån dem butiker som jag själv har valt och som jag tycker att dem är bra att ha med att göra med.
Här kommer ett urval ifrån några butiker som jag tycker själv är bra.
Jag har valt en till några butiker som jag själv handlar ifrån.
jag tycker själv att dem butiker är väldigt bra.

Det kommer mer och mer sådana butiker som etablerar sig på nätet och att det blir fler och fler som gör sina beställningar via nätet istället för att handla i en vanlig butik-dels för att det är smidigt och enkelt.
Nå, här kommer det en utav en del butiker som jag själv handlar ifrån och som jag tycker att dem är bra och även att dem har bra service och en bra personalstyrka.
Se och njut och passa på nu att handla härifrån medans dem har olika rabatter m.m.


Det är bara att trycka på annonsen så kommer ni direkt till butiken....

Lycka till med er beställningar.

Tack & ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar