annons från splinx

måndag 28 januari 2013

Att köpa produkter för olika mobiler

Nu är man här igen...har ni därute varit ute på denna site och tittat på deras produkter som dem har till kanonerbjudande...nu gäller detta till mobiler,bredband o.s.v.
Denna sida är faktiskt kanon och jag själv hamnade där ute för att jag "råkade" att surfa förbi denna site och vad får man se...jo det var en massor utav kanonbra produkter och deras erbjudande...

Jag har nyligen beställt en utav deras produkter och det var en mobil till mitt företag och jag fick ett kanonerbjudande som jag inte kunde säga nej till.
är ni också ute efter en mobil eller ett snabbt bredband b.la ja då skall ni gå in här och gör er beställning redan idag-som det är sagt ute i media-det är skynda er innan kampanjen tar slut...


För att se mer på dem erbjudande som företaget har att erbjuda-det kan man göra här...Telenor

Mycket nöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar