annons från splinx

onsdag 2 januari 2013

Mina upptåg igen!!!!

Godkväll i stugan!

Hoppas att ni har det bra där ute...som ni säkert har märkt vid detta laget så är jag inte bara "en mamma" utan jag är också egen företagare som driver min egen firma direkt hemifrån, dels så får jag vara hemma med barnen och samtidigt kunna arbeta med mitt egna företag.
Mitt företag består utav att jag driver detta företag i egen regi och jag handlägger dem mesta "handlingar"som man kan tänkas att få hjälp med.

Dem mesta handlingar som jag handlägger och bearbetar för kundens räkning, det är om kunden i sig vill ha hjälp med att sända in en ansökan om att få hjälp med dem flesta hjälpmedelinsatser som då kunden önskar att vilja ansöka om.
Går denna ansökan inte genom utan ansökan får ett avslag-då kan jag vara med och hjälpa till och vara en hjälpande hand med att både ge råd till denna vederbörande kund och hjälpa till och stötta och eventuellt se till att denna ansökan som kunden vill ha hjälp med- att den ansökan går genom i nästa skede.
Jag & mitt företag kan vara med och stötta, ge råd och även vara den "drivande länken" till dem högre instanser såsom kommun-och ända till regeringsrätten.

Jag har arbetat med sådana frågor och handlingar i många år och vet att ger man upp i första skede- ja då får man ingen sådan chans nå`n fler gång-utan har man sänt in en ansökan som då gäller för att få "sin rätt genom" angående instans för ledsagare el personlig assistent- ja det behöver inte gälla detta heller utan det kan handla om helt annat också- det kan röra sig om att få sin rätt genom om olika andra hjälpinsatser som man har rätt till.
Allt detta kan man vända sig till mitt företag.Jag och mitt företag handlägger för det mesta som rör inom funktionsnedsättningar och dess problem som kan dyka upp.

Ni där ute är mycket välkomna hit till mitt företag-behöver ni en hjälpande hand- kontakta mig redan idag.

Jag finns där ni finns-jag finns även här ute på google+.
Kontakta mig redan idag.

Mycket välkomna hit!

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar