annons från splinx

lördag 19 januari 2013

Mitt Nya Nyhetsbrev-Äntligen..



hej igen...ni har nu troligen väntat på att mitt kommande nyhetsbrev skall komma ut-ja nu är det äntligen klart och det går att gå in och läsa om mitt nyhetsbrev och det handlar då om mina tjänster som jag arbetar med för mitt företag.
Nyhetsbrevet handlar då mycket om hur man kan komma i kontakt med mig och hur man kan ringa el maila till mig och göra en bokning  o.s.v.

Ja nu är nyhetsbrevet klart för att gå live och ni som kommer att kunna läsa detta nyhetsbrev direkt här ute och vill prenumerera på mitt nyhetsbrev-ni kan skicka ett mail till min mailadress om ert intresse om en prenumeration om mitt nyhetsbrev.
Jaha-varsågoda att gå in på denna sida och läs om mina tjänster och om mitt företag...


Mycket nöje...se detta redan idag & va den första som klickar sig fram och få detta nyhetsbrev direkt till sin mailadress redan idag....http://app.streamsend.com/ss/1/gjbyvgp5h2/0ugskivtem

Mycket nöje & trevlig läsning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar