annons från splinx

torsdag 10 januari 2013

Vill ni där ute tjäna lite extra pengar?

Hallå igen...vill man tjäna lite extra till sin hemsida eller som vi här har en blogg?
Nu finns det lite att kunna tjäna lite extra och sedan kunna unna sig lite extra i slutet på månaden.
När jag själv var ute nu och letade lite information som skulle kunna vara till hjälp för min egen verksamhet som jag själv driver idag-ja då hamnade jag på en liten site där man kan bli medlem och sedan börja att tjäna sin första krona.

Detta lät väldigt bra för att vara sant-men jag gick in och kika-detta gjorde jag för någon månad sedan och det har redan börjat att ramla in lite extra-ja-jag trodde inte att det var sant att dem betalade ut extra-bara för att man lägger ut en liten text på sin sida och vips så har du tjänat din första krona och efter en månad-ja det blir en hel del.

Va med och testa själv-det är gratis att vara medlem och börja att tjäna er egen inkomst via er hemsida.


Mer info här:börja att tjäna pengar på din blogg

Just nu så är det många som är ute, men håll utkik efter detta.

Tack och lycka till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar