annons från splinx

onsdag 9 januari 2013

Mina Uppdateringar för denna dag

Jaha, nu var det ett nytt år och en ny vecka igen, mina barn började skolan igen och en utav mina barn började sitt dagis/daghem nu efter denna två veckors långa ledighet för att fira julen.
Nu är det ett helt år igen innan det är dags för att fira jul igen.

Nu väntar vi på att våren skall komma och man får börja att klä utav sig sina vinterkläder och börja att sätta på sig vårkläder igen...åh gud va gôtt att det skall bli skönt att det blir våren igen.

 






Nå hoppas nu att ni där ute väntar också på att våren skall komma snart....
jag drar igång min verksamhet igen nu efter julhelgerna..ja jag har ju haft min verksamhet igång hela tiden, fast en del månader så är det väldigt lugnt och då när det inte är så mycket kunder som hör utav sig och vill anlita mitt företag-ja då får man ta i akt och göra något annat under tiden-ja är man egen företagare så måste man ju göra i ordning sin bokföring o.s.v..

har undanröjt min bokföring för min verksamhet och den är redan klar och nu är man inne på detta års bokföring och se man på-ja nu får ju min verksamhet lite pengar tillbaka-förhoppningsvis-och utav denna summa kommer jag att plocka ut ifrån mitt företag och ta det som en semesterlön och bjuda min kära familj på en skön semester i år.

Nå är det någon där ute som vill ha mer information om mitt företag och vad jag arbetar med-ja det är bara att följa mig härute på denna sida och även skicka ett mail till mig om man nu vill boka mitt företag för något projekt eller så.
Hör utav er om ni därute behöver en hjälpande hand och rådgivning.
Mycket välkomna med er bokning.

Ha en skön vecka....vi hörs....tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar