annons från splinx

onsdag 9 januari 2013

Godkväll igen

Hallå igen mina vänner därute...hoppas att ni har det bra därute...
jaha, nu var det snart slut på denna veckan igen och ytterliggare en ny vecka på ingång...jag säger då detta...att veckorna skall gå så fruktansvärt fort.

Jaha, inte nog med bekymmer, denna julen var lite väl dyr i jul som gick-och nu sitter vi och jagar efter någon som är villig och hjälpsam om att lån mig och mitt företag ett litet lån på ett par hundra...ja vi letar efter att få låna ett par hundra som kanske kan låna ut till en som sitter hemma med en stor familj och att man sitter och väntar på att det skall bli lönedags igen.

Det är alltid så här i början på en ny månad-ja det är snart i mitten på månaden-och jaha, denna julen var och blev lite dyr kostnad-ja det är väl så för alla-att julhelgerna skall bli dyra.
Inte nog med detta, det var väl tur att det inte blev allt för dyrt- ja nu upptäckte vi att det började att lukta "unket" under vår diskbänk-efter närmare eftertanke-ja vad hittar vi-jo att ett rör hade spruckit och det hade börjat att läcka vatten- men i en liten mängd som tur vad.
Vi i tur ordning fick ringa efter en rörmokare-ja i sista minuten-han kom och titta på vårt rör och skulle börja att montera ner detta rör, men det behövdes inte utan han skulle beställa hem ett nytt material som då var en ny mässingpackning och vi fick stänga utav vattnet som ledde till vårt köksdel.Det ända vatten som vi fick tillgång till det var att hämta ur vår kran i vår tvättstuga-det var ju ingen vatten i inne på toaletten heller.

Det ända tillgång till vatten var i tvättstugan.
Nu har vår rörmokare vart här och nu har vi vatten igen överallt i huset.
Tänk vad beroende utav vatten man är egentligen.
Om vi ej hade upptäckt detta i tid-ja då hade vi fått vattenskador och fått börja att riva ut vårt kök.
Ja vi skall ju börja att renovera vårt kök, men inte nu-och inte just nu iallafall-utan det blir närmare till våren-sommaren.
Nåväl, nu gick det som det gick iallafall-och att det blev i en liten skala iallafall.

Okidoki,det var allt för vårt vatten och vi överlevde natten iallafall.
Nå, nu hoppas jag att ni där ute har vart med och läst om min dag idag...
Återkommer med mer uppdateringar och mer galna upptåg igen-ja redan imorgon dag.

Välkommen tillbaka till mitt företag och mig.
Ja mitt företag är redan tillgänglig och det är bara att ringa eller maila till oss om er bokning utav mitt företag.

Mycket välkommen åter.

Tackar & bugar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar