annons från splinx

lördag 12 januari 2013

Godkväll igen



hoppas att ni där ute har det bra-jaha, nu var det helg igen.Just nu så är det lugnt på vår front för tillfället.
Som det är sagt tidigare så arbetar jag med människor som har någon form utav funktionsnedsättningar.
jag vänder mig också till människor som också arbetar inom kommun och landsting-all personal inom sociala aspekter är välkomna till mig också.

Här råder det en byrå som alltid ser till kundens bästa och att kunden alltid skall känna sig att dem blir hörda och att det skall finnas myndigheter som skall ta dem människor som då har någon form utav funktionsnedsättning-att dem skall kunna bli tagna på fullaste allvar.
här hos mig och mitt företag-här får man rådgivning som heter duga.
Jodå, här är vi i full gång.
Det är bara att ringa el maila till oss och begär en bokning utav mitt företag-vi svarar er inom 24 tim.

Nå-nu är vi tillbaka och vi kommer också ut med lite uppdateringar om olika produkter som man kan göra gå in här och göre en beställning.
Vill man veta mera om dem produkter som vi lägger ut-då kan man gå in här:http://click.adrecord.com/?p=215&c=12479
Mycket välkomna tillbaka till oss snart igen.
Ja, jag återkommer snart igen-tills dess-passa på att njuta utav våra produkter så länge.

Tack ännu en gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar