annons från splinx

onsdag 16 januari 2013

Många Godmorgonhälsningar




jaha,nu är man här igen...har nyligen skickat iväg mina barn till skolan och sedan så är det den tredje i skaran som skall iväg till dagis.
jaha,då har man hela huset för sig själv, ja min man är hemma också.
Då skall man väl försöka att stöka undan denna dagen också idag då.
Vad händer det idag då för en som är egen företagare och driver en egen verksamhet?

Ja, man skall arbeta vidare och ta om lite marknadsförringar, men en sak blir det väl-göra lite uppdateringar till min verksamhets sida om forummet som man kan gå in och läsa och även gå in och ställa frågor direkt till mig.
Kommer också i dagarna att starta upp en liten chattsida till forummet också,ja det kommer att hända en hel del idag....

Jag arbetar också med ett nyhetsbrev som också kommer att skickas ut här ute.
Ja, ni där ute får hålla ett litet utkik här ute efter nyhetsbrevet.
Annars så är det som en vanlig dag.
Jo, medans ni där ute väntar på mera uppdateringar ifrån mig och min verksamhet-ja då kan man gå in här och kika lite på detta som finns ute nu online.

Mer info om olika produkter som finns att köpa direkt härifrån, varsågoda att kika in här om ni vill...klicka på annonsen ovan...


Mycket lyckad dag...

På återseènde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar