annons från splinx

torsdag 3 januari 2013

Mina upptåg och resumè igen

Hallå där ute!

Nu kommer jag igen med mina galna upptåg igen-ni som är här och läser mina upptåg-ni kanske har börjat att lära känna mig redan-berättar lite kort igen om vad jag gör och vad jag arbetar med för företag.Jo jag arbetar med mitt egna företag och den ena dagen är inte den andra lik.Nu följer det en liten resumè om allt...varsågoda att fortsätta att läsa vidare nedan....

Det ingår ju också om hur det är att vara egen företagare också.
Jodå, det har faktiskt varit rätt så lugnt för oss i vår familj under julhelgen.
Kan ta lite kort igen: Jo jag är då en småbarns& tonårsmamma som är också en egen företagare och allt detta med att vara egen företagare, det sköter jag ifrån direkt hemifrån-alltså direkt ifrån mitt egna hem.

Nå, det är väl inte en dans på rosor direkt heller- utan det finns lite nackdelar också med att vara egen företagare.
Vissa månader är det väldigt lugnt och stilla och en del månader så rullar det på för fullt och man får häcken fullt.
Men jag kan faktiskt bara säga att det är jätte kul och ett rogivande arbete som jag har startat upp.
Jag kan faktiskt välja själv när på dygnet som jag vill ta mig i akt och arbeta och även välja när jag vill ta en ledig dag.

Lite kort om mitt företag också-jo jag arbetar då med sociala aspekter och då är det att jag handlägger om dem flesta ärenden som har med att göra för olika sorters hjälpmedel som har med personlig assistans el ledsagare att göra.
Har då en kund eller en person som då har någon form utav funktionsnedsättning och som har sänt in en ansökan om ledsagare eller om något annat ärende och det ärende har det blivit avslag på-ja då kan man faktiskt få hjälp med detta-och då har man möjlighet att kontakta mig och mitt företag när det gäller sådana fall-vi eller jag handlägger dem flesta ärenden som har med sociala aspekter att göra.

Har ni fått någon ansökan som har blivit ett avslag på- ja då tycker jag att man skall besöka mitt företag om hjälp- vi har säkert möjlighet att hjälpa till.Vi kan hjälpa till med dem flesta ärenden-inget ärende är för stort för oss-utan kontakta oss redan idag.
Behöver man rådgivning om något-ja då är det bara att kontakta oss över telefon eller mail.
Vår mailadress är: hjalpline@gmail.com.

Nåja- det var kanske lite utav varje om vad jag arbetar med för företag.
Hoppas nu att ni där ute har haft en fin julhelg och att det nya året skall bli bra för er alla därute också.

Mycket välkommen med er samtal genom telefon & mail.
Inget ärende är för stort för oss.
Lämna över er ärende till oss redan idag.

Ha en trevlig trettondagsaftonshelg allihopa!
Tack och må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar