annons från splinx

måndag 14 januari 2013

En som är väldigt tacksam



Har ni där ute upplevt någon gång att ni har beställt varor på nätet och att det har blivit så att ni har fått er varor direkt efter en arbetsdag-låt säga att ni gör en beställning på en fredag och att ni får besked om att ni kommer få er varor redan på måndag efter en helg-hur låter det i er öron?

För mina öron så låter det helt otroligt.
Posten är helt suverränt och framförallt företaget som jag själv gjorde en beställning genom telefon.
Jag beställde en del kontorsmaterial och fick mina varor direkt hemkörda direkt till min dörr.
Detta är faktiskt vad jag vill kalla för en mycket god service och en mycket bra leverans.

Jag tycker att flera skall bli kund hos detta företag-ja dem har bara inte kontorsvaror-utan dem har mer än bara kontorsvaror.
Jag är nu en företagskund hos detta företag, men jag tror att dem tar även emot personer som vill bli privatkund också.
Detta företag är faktiskt en utav dem företag som jag beställer mina varor ifrån och kommer att i fortsättningen att beställa mina varor därifrån.

jag kan också vidarebefodra min tacksamhet till er om att-gå in på denna sida och läs mera om detta företag-jag har nu en egen kontaktperson till säljare som jag skickar mina beställningar till-men vill man också ha detta-ja då tycker jag att man skall definitivt besöka denna underbara sida och gör er beställning redan idag eller ta kontakt med kundtjänst om att ni också vill bli kund.

Jag kan dela med mig om att ni kan även skicka en förfrågan till denna person och tala om att ni har blivit hänvisad utav en person vid namn Linda Renhult som arbetar med företaget Lindashjälplinje-tala om för denna person som sitter vid detta företag-att ni också vill bli kund och att ni har blivit rekommenderad utav denna person att bli kund.

Namnet som ni skall skicka en förfrågan till heter: Heidie Liljekvist och företag heter: Lyreco.
Ni kan skicka en förfrågan till denna e-post adress:heidie.liljekvist@lyreco.com


Jag är helnöjd med detta företag och gör som jag redan har gjort-gör er beställning redan idag-ja då blir ni kund automatiskt.

Vill man nu veta mera om detta företag som jag är helnöjd med-ja då kan man gå in här och läsa mera om-mer info här: www.lyreco.com


Mycket tacksamhet och på återseènde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar