annons från splinx

söndag 13 januari 2013

Välkommen tillbaka



mycket välkomna tillbaka till mig,om ni där  ute har vart här och läst mitt föregående inslag om mitt företag,ja då vet ni säkert vid detta laget om att jag arbetar på högtryck för att ni kunder skall få det allra bästa service och rådgivning som det går att få.
Nu kör ju jag en rådgivning som jag vill kalla detta för-rådgivning på "rullande fot"

Inte nog med detta-ja då kan ni där ute gå in och kika på detta istället....

Som det är sagt tidigare så kör ju jag en verksamhet som är inriktad till all personal och även människor som då har idag ett funktionsnedsättning som gör att man har svårt att få den hjälpen som man anser att man har rätt till.
Nu kan man vända sig till kommun direkt och be om hjälp om detta-men när inte kommunen kanske kan vara till någon hjälp-ja vad finns det för val kvar då?Inget!
Nu är det så bra att jag har kommit igång med en verksamhet som kan detta och även kan vara till någon hjälp.

Behöver man någon hjälp om detta eller att man har fastnat i något projekt om att man vill ansöka om olika hjälpinsatser-och har svårt att formulera sin ansökan o.s.v.-ja då är min verksamhet en hjälpande hand på vägen...
Har man kört fast-kontakta mig direkt-antingen via telefon el mail...min mailadress till mitt företag är: hjalpline@gmail.com el lindashjalp1@hotmail.se.
Mitt nummer till detta kontor som jag sköter allt ifrån-ja den kommer att finnas på min nyutkomna webbsida och webbsidan dit är nu: www.lindasoffice.weebly.comHär på denna webbsida-det kommer att finnas det mesta som man kan tänkas sig att finna-det kommer att finnas kontaktformulär där man kan sända in om att kontakta mig och även telefonnummer till mitt kontor o.s.v.

Just nu så sitter jag på att arbeta med och att skall kunna komma ut med ett helt nytt nyhetsbrev för i år om vad som har hänt under det gångna året och vad som kommer att hända framöver.
Ni som vill börja att prenumerera på mitt nyhetsbrev-ni kan skriva ert namn och mailadress till min mailadress och tala om att ni vill prenumerera på mitt nyhetsbrev.
Min mailadress är då som jag skrev förrut- hjalpline@gmail.com el lindashjalp1@hotmail.se.

nåväl, det är väl allt igen-men om ni är nyfikna lite på olika produkter etc-ja då kan jag rekommendera detta till er-det är bara att klicka på bilden så kommer ni till den rätta sidan.

Mycket välkomna hit tillbaka igen.
Vi hörs snart igen och på återseènde...


Välkommen tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar