annons från splinx

söndag 27 januari 2013

Varsågoda att läsa om mina upptåg igen..

Välkommen igen till mig igen,jaha nu var det söndag igen och idag så har det inte hänt så jätte mycket förutom att man har varit på handbollsmatch för min dotter som spelar handboll i ett lag som kallas för A-flick och föreningen heter Forshaga handbollsklubb.
ja det var en mycket bra match och matchen slutade faktiskt med 20-10 till det andra laget som min tjej spelade mot,men det laget brukar dem inte kunna slå för att det laget är faktiskt jättebra och det är svårt att slå det laget.

Jodå, nu hoppas jag också att ni därute har haft en riktig god helg som vi här hemma har haft.
Ja, förutom att min älskade man har fyllt år i fredags, men annars så har det varit lugnt i helgen.
Som en del vet redan så arbetar jag som egen företagare och då är det med människor som då har någon form utav funktionsnedsättningar, men ändå är det också till all andra människor som arbetar själva inom offentliga och privata sektorn.
jag kör också rådgivning till all människor inom privata och offentliga sektorn och då är det hänvisning till all personal och även dem människor som sitter idag med någon form utav funktionsnedsättningar, och då kan det vara bra att det finns någon slags byrå-kontor som har det "lilla extra" byrå som tar sig an dem fallen som oftast "glöms bort" att dem finns i vårt samhälle idag.


Nåväl,jag själv har arbetat som personlig assistent i många år och det var därför som jag bestämde mig för att starta upp en egen verksamhet och vill hjälpa dem människorna som kanske har hamnat fel i vårt samhälle idag och kanske har svårt att få den hjälpen,ja då finns min verksamhet bra till hands och här kan man komma till mitt företag när som helst.

Ja, det var nog allt för idag, ja jag har säkert glömt något mera att tillägga, men är det någon som har några frågor el dyligt, ja då är ni så hjärtligt välkomna till mig och mitt företag.

Nå, ha en mycket fortsatt trevlig helg och en fortsatt trevlig söndagkväll.

Ha det gôtt där ute!

"Lindashjalp"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar