annons från splinx

söndag 13 januari 2013

Mycket Välkomna hit igen...


>Mycket välkomna hit igen...ja nu är det snart slut på denna helg och en ny vecka kommer.
ja,det är som det brukar...en ny vecka igen och vi har idag c:a -8 grader ute och det är en fin och torr luft ute och det är ingen is på bilrutorna heller.

Som det är sagt tidigare så arbetar jag med människor som har någon form utav funktionsnedsättningar och deras problematik....
Jag står även tillförfogande också till människor som arbetar inom komun och landsting och även andra instanser såsom inom privata och offentliga sektorn.

För dem som inte känner mig-kan jag berätta att jag är en person som har hjärtat på det rätta stället...är en kvinna i mina bästa år...har tre barn och en jätte härlig man som står vid min sida i vått och torrt.

Mina tre barn är:två söner och dem är 5 & 8 år gamla och en tjej-tonårstjej på 14 år gammal.
Vi bor i ett samhälle som är en litet samhälle som ligger 1,5 mil ifrån en liten större stad och den staden heter:forshaga.
Vi tillhör då forshaga kommun.
Denna stad ligger ungefär 3 mil norr om Karlstad.
Har jobbat nästan hela mitt liv inom vården och nu så startar jag upp en egen verksamhet och detta har jag hållt på i snart 1 ½ år, men en rättelse om att verksamheten har varit registrerat som moms och f-skatt sedan ett år tillbaka, men jag håller på ännu och arbetar mig uppåt-än så länge
Just nu så går detta väldigt bra och hoppas nu att detta nya år 2013 skall bli ännu bättre.


Nåväl, nu är det ett bra tillfälle att ringa el maila och boka mitt företag om man nu är inom privata och offentliga sektorn-jag handlägger även olika föreläsningar ute på skolor om dem lärare känner för att dem vill boka mig som föreläsare om hur det är att vara så ung och egen företagare-jag föreläser även om hur det är att ha en tonårstjej som också har blivit utsatt för mobbing och även hur det var att själv bli utsatt för mobbing och en kränkande behandling när man själv gick i skolan på högstadium..etc...

Nåja, det är fritt fram att ringa el maila till mig och får då en rådgivning-antingen via mail el via telefon, men man kan även ringa el maila och boka mitt företag och få en rådgivning utav mitt företag ute på plats-alltså jag kommer ut till er kunder och handlägger all rådgivning och andra handläggningar ute på plats hos kund.
Det är bara att ringa el maila till mig och berätta att man vill boka mitt företag.
Mycket välkomna hit till mig.
Jag är tillgänglig alla vardagar mån-fre mellan 09:00-18:00 via besök hos mig personligen eller via telefon.

Okey, det var väl lite utav varje en uppdatering igen om mig och mitt företag.
Nå, hoppas att ni har det bra därute och hoppas att vi hörs utav igen snart.
Jag finns även ute på google+ och där kan man hitta mig också och även så kan man gå in på twitter och sök mig där och följ med mig därute också.
Jag heter:www.twitter.com/koling14
Där ute kan man gå in och följa mig där också.
Mycket välkomna hit till mig.

Ha en mycket trevlig fortsättning på denna helg.

under tiden ni väntar på att jag skall komma här och göra mera uppdateringar-ja då kan man gå in här så länge och kika...klicka på bilden ovan och gå in där och kika, medans ni väntar på mer uppdateringar ifrån mig...


Återkommer snart igen....


Tackar och bugar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar